🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
🤩نلین کوچولو🤩🤩نلین کوچولو🤩، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
🥰😇مامان مهناز😇🥰🥰😇مامان مهناز😇🥰، تا این لحظه: 41 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
ραηιѕα-پانیساραηιѕα-پانیسا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
😍αятιηαدختر خالم😍😍αятιηαدختر خالم😍، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
طرفدار ایمجین درگنز شدنمطرفدار ایمجین درگنز شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
تولد شمار سنتو رفتنمتولد شمار سنتو رفتنم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
علاقه ام به سبک راک پاپعلاقه ام به سبک راک پاپ، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
تولد پاتر هد شدنمتولد پاتر هد شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
تولد گریفیندور شدنمتولد گریفیندور شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
اشنایی من با موسیقیاشنایی من با موسیقی، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
شاهان shahan👶🏻❤️شاهان shahan👶🏻❤️، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

🌠📚🤩Love❤️Psychologist👩🏻‍⚕️and 💫literature

literature is life

چیزی که گریبانمو دو ساله گرفته و ول نمیکنه

1402/6/15 23:47
146 بازدید
اشتراک گذاری

باتوجه به تیتر بالا👆

بنده اعلام کرده که به طور کاملا سرسختی و به نوعی تمایل دارم

نفرت و تنفر خودم رو نسبت به تام بوی بودن نشون بدم

(برای کسایی که نمیدونن تام بوی یک استایل پسرونه و بی هویت برای دختراست)

میخوام این استایل رو واضح تر توضیح بدم

راستش اکثرا موهای کوتاه دارن مخصوصا موهاشون رو شبیه کره ای ها میکنن

عاشق لباس های مشکی ان و یسری اکسسوری زشت و اشغالی

مثل صلیب یا پیرسینگ های حلقه ای گوش

بعضیاشون هم پیرسینگ های بینی و لب و ازین چرت و پرتا با موهای رنگی دارن

بنده یکی از دلایلی که از این استایل متنفرم

اینه که

ادمو بی هویت نشون میده

بعدیش  هم اینه که نوعی ناشکری به حساب میاد

با دختر بودن مشکلتون چیه؟

ازین که نجیب ترین خلقت خدا هستید ازین بدتون میاد؟؟

چطور فکر میکنین خفنین؟

من به شخصه بی هویتی رو هیچ جوره خفن نمیبینم

مگه اینا ملکه ها شما نبودن؟؟

حداقل یذره از ملکه هاتون یاد بگیرین!!!

اونا مثل شما بی هویتن؟؟

یه واقعیتی هست که میگه 

ما جلوی اینه و در ‌ذهنمون بیشتر از چیزی که مردم میبینن خوشگل خفن یا با کلاس بنظر میایم

از اونجایی که ادمای نرمال و عادی به هویتشون اهمیت میدن

پس تامبوی بودن واقعا خفن نیست

یعنی مادر پدری نکردن اون والدینی که نذاشتن فرزندشون هویت خودشو بشناسه

بنده توی مدرسمون تعداد زیادی تامبوی میشناسم

ما سر زنگ ورزش هامون اجازه داشتیم که لباسی که دوست داشتیم بیاریم و بپوشیم

منم ازونجایی که عاشق تین ایجر بودنم هستم دوست دارم در حد یه دختر ۱۳ ساله عمل کنم نه بیشتر و نه کمتر

عاشق لباسای دیزنی ام از برشکا ال سی وایکیکی دفاکتو یاا هرچییییی همیشه کالکشنن دیزنی میخرم

با یکی از این کالکشن ها دیزنی پاشدم رفتم مدرسه

هودی لونی تونز اون خرگوشه تو دیزنی بود

یه چند بارم کالکشن میکی موس پوشیدم

این تامبوی های مدرسه شروع کردن

وای چقدر بچه ای همه چی رنگی رنگی فلان بیصار

وای چقدر ذهنت بچست تو فاز بچگی هستی

اقا تو تامبوی و بی هویتی من دوستدارم جزو زن ها باشم به زن بودنم میبالم 

اصن به تو چه اقا یکی باید به این افرادی که پی یچیزی رو میگیرن بفهمونه

تو پی یچیزی رو میگیری بگیر اقا چرا به من کار داری اخه

شما که اینقدر بی غیرتین نمیخواین زن باشین

چرا اصلا من باید از شما حرف شنوی داشته باشم

بنده اعلام میکنم که یه فمنیسم فور اور هستم

عاشق زن هام و خودمون رو حمایت میکنم

برمیداری یه لباس مشکی میپوشی حالا کاش ساده بود

یهو یه شیطانی یه صلیبی چیزی هم وسطش داره

یه گوشواره صلیب میندازی بادو تا پیرسینگ

موهاتم کوتاه میکنی یه تیکشم رنگ میکنی با بدلیجات

اسم این خفن بودنه خواهشا تو کامنتا بهم بگین

#feminism_for_ever

پسندها (2)

نظرات (17)

سایهسایه
16 شهریور 02 4:55
بعد یه عده اشون تازه دچار توهمات ذهنی و سندرم pms و:..هستند حتی تعادل روحی روانی ندارن (جا داره بگیم اینا رو حتی اگه به حیوانات نسبت بدیم کل جنگل یک صدا میکه بلانسبت ما !!!)!!
نگزان نباش همین  همجنس های موجی مون (بلانسبت همه جمع و حضار  حاضر در اینجا )منم مورد هدف قرار دادن کامل و جامع!.. شخصیت و تربیت کسانی که هر  روز تو ارایشگاه ها و بازار دنباله رو مد و فشن باشن همینه !!
ای کاش گند این بی تی اس لعنتی در بیاد و دخترا از توهم جیمین میگه ما خودمونم دوست داشته باشیم بقیه گمشن (ببخشید از اظهار این الفاظ نامطلوب و رکیک ) و من درونگرام (فقط تو مجازی!!!&zwnjو روشنفکر و پرفکت) بعد تو اجتماع هیولای وحشی از اب در بیان ...
و اینکه با چهار تا لباس سیاه و ژست خفن ارزش ادما زیاد نمیشه تعداد ادمهای احمق دورتون زیاد میشه و چهار تا خواننده ای که حتی شعراشون هم بده ارزش این کار ها و زیر سوال برده شدن شخصیت رو نداره !!!مطلقا !!!
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
سایه تموم حرفاتو باید طلا گرفت یعنیی واقعاا موافقم
سایهسایه
16 شهریور 02 13:33
و اینکه خانم ادل مایه ابرو ریزی بانوانه ..
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
من کلا کاری ندارم ملکه ان یا نیستن من با توجه به چیزی که دیدم گفتم 
راستی میشه بپرسم چرا؟
من فنش نیستم ولی کلا وقتی از یکی بد میشنوم ازش دور میشم
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
16 شهریور 02 22:34
راستش با بعضی از حرفات کاملا موافق بودم و در مورد بعضی جاهاشم نظری ندارم چون به من مربوط نمیشه و یه چیز شخصیه(در مورد موی کوتاه دارم میگم به عنوان مثال یا پوشیدن لباسای رنگ تیره)🤷🏻&zwj♀️
*خودم تام بوی نیستمااا
درمورد پیرسینگ و اینجور چیزا باید بگم خیلی چرت و خطرناکن،مثلا من دیده بودم یکی پیرسینگ زده بود و عفونت کرده بود،واقعا چه کاریه؟
ولی موی مصری ربطی به تام بوی نداره واقعا

انقد میان از موی مصری توی تیپ تام بوی استفاده میکنن همه فک میکنن موی مصری پسرونس،به عنوان مثال من مهر پارسال برای اولین بار خواستم موهامو کوتاه کنم گفتم برای تنوع مصری بزنم،وقتی مصری زدم خیلیا گفتن قشنگ شده و خیلیا هم گفتن چرا موهاتو کوتاه کردی مگه پسری؟
با اینکه موهای من روی شونه هام بود

راستش واقعا اینو درک نمیکنم

ولی بازم به شخصه این نظره منه قصد بی احترامی به سلیقه و یا نظر کسی رو ندارم🙂❤️ 
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
ببین من با موی مصری کار ندارم یه حالت قارچی داره من با کوتاهی مو مشکلی ندارم میتونم بگم تاحالا موهام پایین تر از شونه هام نرفته ولی تام بوی ها خیلی استایل عجیبی دارن موهاشون حالت قارچی و بی تی اسه اتفاقا مصری یکی از شیک ترین کوتاهی هاس منم خیلی دوستش دارم  درباره پیرسینگ من هیتر سرسختشم و معتقدم افرادی که خیلی تو فاز چیزای عجیبن دنبال توجه از سوی جامعه هستن
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
16 شهریور 02 22:39
یه سوال چرا چند ساله صلیب و وارد چیزای شیطانی کردن؟😐
بابا صلیب مال دین مسیحیت بود و واقعا برای مسیحیا نشونه ی یه اتفاقه که اگه برن تحقیق کنن متوجه میشن که اصلا صلیب از کجا وارد دین مسیحیت شده و ربطی به اینا نداره
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
ببین درباره صلیب باید بگم دلیلی که من بدم میاد اینه که تورو بی هویت نشون میده ببین من خودم کسیم که نماز نمیخونم و خودمم ناراحتم که این عادتم نشده اصلا مهم نیست دین اسلام چه چیزی میگه یا نه ولی اصل و نصب من برای این دینه و من نمیخوام گذشته خودمو بی هویت کنم
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
16 شهریور 02 22:47
در مورد مدل موی تام بوی ها بخوام بگم کلا پسرونه هستن نود درصدشون یعنی اصلا تا گردنم نیستن کلا پسرونن که من به شخصه نمی&zwnjپسندم 
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
دقیقا😐 خدایا شکرت اینجا یه چند نفری درک میکنن چی میگم نفسم برید دیگه😅
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
16 شهریور 02 22:50
دقیقا آره ما مسیحی نیستیم که چیزای در مورد اون رو داشته باشیم
*خود مسیحیام انقد گردنبند صلیب ندارن
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
موافقم اصن مهم نیست چقدر با دین اسلام موافق یا مخالفید حداقلش باید احترام و حرمت محفلی که ازش اومدی رو نگه داری
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
16 شهریور 02 22:52
جدیدا مد شده موهاشون رو رنگای جیغ مثل قرمز و صورتی پر پرنگ میکنن که من فکر میکنم اصلا قشنگ نیس و اصلا مناسب سنشون نیست و خیلی برام جالبه که برای خانواده هاشون اهمیتی نداره
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
دقیققققاااا افرینن
مامانامون روزی دویست تا وقت از ارایشگاه میگیرن موهاشون رو صاف کنن کراتینه کنن
تازه اونا از موقع ازدواج کردنشون چمیدونم نهایتا ۲۰ به بالا رنگ کردن فررض کن الان همه
از ۱۳ سالگی شروع کردن
من فکر میکنم اینا تا ۳۰ ۴۰ سالگیشون دیگه باید مو مصنوعی بزارن
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
16 شهریور 02 22:57
فک نکنم تا سی چهل سالگی مویی بمونه😂
ولی به نظر من موی مشکی از خیلی موهای دیگه قشنگتره🥺🙃
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
16 شهریور 02 22:59
ببخشید که خیلی کامنت دادم نمی&zwnjخواستم وقتتو بگیرم❤️
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
نه بابا اتفاقا حال میکنم😅 الان بیکار بیکارم
دنبال یه همدردم
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
16 شهریور 02 23:02
فکر کردم من فقط الان بیکارم😂🤭
سایهسایه
18 شهریور 02 14:34
سرچ ! بگم بده اینجا بچه زیاده..
سایهسایه
19 شهریور 02 18:49
این حکم اسلامی رو بخون :
نگهداری صلیب و نماز خواندن با صلیب یا لباسی که آرم صلیب روی آن حک شده است چه حکمی دارد؟
نگهداری صلیب جایز نیست و نماز خواندن با صلیب یا با لباسی که آرم صلیب دارد اشکال دارد.
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
اره خب منم واقعا مخالفم منتها بقیه افراد فکر میکنن خیلی خفنه و منم میخوام بگم که نه تنها خفن نیست بلکه مشکل دارم هست البته که الان یکی دو نفر میان میگن با ازین ادم های خیلی مثبت پیدا شد نمیفهمم چیشده که همه فکر میکنن مثبت بودن گناهه؟
اینم جدید شده؟؟
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
19 شهریور 02 22:03
ببین سایه من حتی فکر نمیکنم این کار مد و فشن باشه مد فشن هیچوقت سمت پیرسینگ و رنگ مو واسه تین ایجرا نرفته بنظرم فقط ادمای بی فرهنگ کوچه بازاری بلانسبت دوستان نی نی وبلاگی رفتن سراغ این کار
سایهسایه
20 شهریور 02 15:27
شیطان پرستی و.... تو اوج فرهنگ ها رسوخ کرده 
بی تی اس رو نگاه ؟ همشون انحراف دارن 
بلک پینک
حتی هری پاتر ! بدتر از اینکه ارم یادگاران مرگ تک چشمه و داستان سه برادر هم منتاسب با اون ساختن ؟ 
استرنجر دینگز
و در مورد هری پاتر همینکه دنیل و اما روپرت رو بشناسی کافیه ! عمق فاجعه !...
همه رو به اسم مد و نو اوری به خورد ما دادن ..
بدتر از اینکه ببینیم تو رویداد مد مت گالا هر سال از سال قبل بدتر .. زنا لباسای مردونه و بد و مردا لباسای زنونه می پوشن....
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
ببین من با مد مخالف نیستم ولی رو محور مد زنونه میرم جلو نه هر مدی
اره دنیل و روپرت رو شنیدم 

21 شهریور 02 17:17
من الان این مطالب تورو دیدم دقیقا همین چیز منم درگیرش هستم
من تامبوی نیستم ولی خب از خیلی از چیزای دخترونه خوشم نمیاد اما از تامبوی بودن هم متنفرم از همون گوشواره انداختن و نمیدونم از این جور چیزا خوشم نمیاد از اونا بدتر از رنگ سیاه متنفرم البته من درسته که از لباسای دخترونه زیاد خوشم نمیاد مثل پیراهن و.... اما کاملا با حرفات موافقم از اونجور کارا هم خوشم نمیاد کلا من دوست دارم همیشه ساده باشم😐🙃نه مثل تامبوی ها
مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
22 شهریور 02 11:56
اره گوشواره های صلیبو لباسای تیره و موهای کوتاه پسرونه 




منم این مشکلو دارم که مسخره میکنن میگن تو چقدر بچه ای و......... از این جور حرفا تازه اداش رو هم انجام میدن بابا میشه ۲ دقیقه فقط ۲ دقیقه سرت به کار خودت باشع؟
مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
23 شهریور 02 22:24
میدونم هرکسی نظر خودشو داره ولی من از بی تی اس خوشم نمیادو دوس ندارم به اهنگایی گوش بدم که نمیفهمم چی میگمق