🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
🤩نلین کوچولو🤩🤩نلین کوچولو🤩، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
🥰😇مامان مهناز😇🥰🥰😇مامان مهناز😇🥰، تا این لحظه: 41 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
ραηιѕα-پانیساραηιѕα-پانیسا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
😍αятιηαدختر خالم😍😍αятιηαدختر خالم😍، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
طرفدار ایمجین درگنز شدنمطرفدار ایمجین درگنز شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
تولد شمار سنتو رفتنمتولد شمار سنتو رفتنم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
علاقه ام به سبک راک پاپعلاقه ام به سبک راک پاپ، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
تولد پاتر هد شدنمتولد پاتر هد شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
تولد گریفیندور شدنمتولد گریفیندور شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
اشنایی من با موسیقیاشنایی من با موسیقی، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
شاهان shahan👶🏻❤️شاهان shahan👶🏻❤️، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

🌠📚🤩Love❤️Psychologist👩🏻‍⚕️and 💫literature

literature is life

حسش نیست

1402/6/15 17:26
127 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم واقعا اصلا هیچ حسی واسه نوشتن نیست نمیدونم چرا😪

این یه ماهی که نبودم فیلم های مارول رو شروع کردم که خداروشکر تموم نمیشه درحدی که فکر نکنم بتونم

تا اول مهر تمومشون کنم؟

کیا مارول فنن اینجا و فیلماشو دیدن؟

سعی میکنم این اخرا بیشتر بیام نی نی وب 

پسندها (3)

نظرات (10)


15 شهریور 02 18:21
اتفاقا دیروز به فکرت بودم میگفتم از این پانیسا خبری نیست😂منم کلا بند و بساطم از اینجا بستم رفتم دیگه پست نمیزارم تا یه مدت😁دیگه تصمیم نهایی رو گرفتم برم واقعا فضای اینجا حوصله سر بر شده😐😅😕
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
اره منم خیلی وقت پیش داشتم دیلیت اکانت میکردم حتی کردم ولی بعدش پشیمون شدم رفتم به پشتیبانی اطلاع دادم درخواستمو رد کنن اینجا هر یدونه فالوور طلا حساب میشه و منم دو سال خاطره ای که تو حافظه کوتاه مدتم بوده رو ریختم اینجا واقعا حیفم اومد و برای زنده نگه داشتن این همه سالی که نی نی وب رو میشناسم ترجیح میدم حداقل ماهی یک پست رو بذارم و من حتی وبلاگ هایی که به هر دلیلی ازشون خارج شدم و فعالیت نکردم رو پاک نکردم مثلا وبلاگ ۳ ۴ سال پیشم هنوز هستش قربانت که به فکرم بودی😆
سایهسایه
16 شهریور 02 4:57
من ممنوع التماشا فی البد هستم 
😂
یک هفته گذاشته بودم فلش ببینیم بعد یک روز مادرم کلی دعوا کرد دیشب خواب دیدم مادربزرگم زنده شده ابر انسانه 😂😂💔💔
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
واییییی😂 😂 ببین عزیز یه دلیلی برای سو استفاده و دیدن فیلم وجود داره این بهونه هم اسمش هست مامان اخرای تابستونه مدرسه داره شروع میشه😂
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
16 شهریور 02 22:42
دیدیشون؟
قشنگ بود به نظرت؟
من فقط فیلمای زن شگفت انگیز و دیدم(دایانا،که اگه اشتباه نکنم سه چهارتا فیلم سینمایی بود)
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
فکر نکنم چیزی که میگی مال مارول باشه یا حداقلش من نمیدونم 
ولی اونجرز ۱ و ۲ و ۳ و ۴ دیدم
بلک ویدیو ناتاشا رومانوف دیدم
مرد عنبکوتی های تام هالند دوتاشو ندیدم
کاپیتان امریکا ها دیدم
چهار تا ثور خدای رعد و برق یکیشو ندیدم
نمیدونم لوکی سریال ندیدم هنوز
هاکای سریال ندیدم هنوز 
فالکون و سرباز زمستان سریال ندیدم هنوز
مرد اهنی ۳ تا تونی استارک دیدم
نگهبانان کهکشان ۳ تا ندیدم هنوز
سریال واندا ویژن ندیدم هنوز
پلنگ سیاه ۱ و پلنگ سیاه واکانده فور اور ندیدم هنوز
دوتا دکتر استرنج یکیشو ندیدم هنوز
مرد مورچه ای دوتا ندیدم هنوز
خیلیی هست نمیدونم چیزی از قلم انداختم یا نه 
اها کاپیتان مارول که دیدم
البته به ترتیب ننوشتم
ولی به هر حال خیلییی قشنگنن
من و دختر خالم مارول فنیم
البته زیاد با دی سی که بتمن و سوپر من و اینا رو داره حال نمیکنم
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
16 شهریور 02 22:55
من سریال لوکی رو پارسال دیدم که به نظرم خیلی قشنگ بود
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
خدایی 😆 دختر تو باید اول هر چهار تا ثور رو میدیدی بعد میرفتی سراغ لوکب اونجاست که میفهمی این لوکی اصن چرا انقدر شر و شرور شده😁
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
16 شهریور 02 23:01
اون موقع اصن تو فاز مارول نبودم 
دیدم بابام یه سریالی رو شروع کرده(لوکی)منم نشستم باهاش دیدم😂
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
عجب بابای خفنی تو این خونه من زار بزنم بابام وسط فیلم خوابش میبره
مامانمم تو فاز علمی تخیلی نیست
راستی اون واندر وومنی که گفتی مال شرکت دی سیه اونم معروفه
یعنی من اینتراستلار و هری پاتر یه قسمت رو مردم تا باهم دیدیم
میدونی خوشش میاد ولی اونقدر تو فازش نیست
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
16 شهریور 02 23:06
منم مامانم اصلا تو فاز اینجور چیزا نیست
واسه همین با مامانم نگاه نمیکنم مگ اینکه فانتزی یا دیزنی طور باشه که دوست داره

آره من تمام فیلمای علمی تخیلی و...با بابام نگاه میکنم چون سلیقه هامون توی فیلم دیدن خیلی مشترکه و اکثرا باهم میبینیم
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
مامان من به دلیل اینکه رشتش ریاضی بودو اینا کلا تو فاز منطقی بودنه😅
من قدیما توی تلویزیون فیلمامو میزاشتم ولی الان دیگه تو مک بوکی چیزی میبینم 
مامانمم زیاد اهلش نیست 
و من خیلی سعی کردم مامانم فن فیلمای علمی تخیلی شه ولی کلا تو فازش نیست
بابامم میبینه ولی یهو خوابش میبره متاسفانه🙄
شاید یبار باید باهاش ببینم😅
امیدوارم خوشش بیاد😁
فکر کنم باید کبریت بزارم تو پلکاش تا نخوابه😪
تنها فیلمی که تا اخرش باهام دید
فیلم پینوکیو بود یه ظهر جمعه
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
16 شهریور 02 23:14
می&zwnjخوام این وسط یه چیزی بگم که ربطی به بحثمون ندارم
درسته که از هفتم امتحان ورزش کتبی؟
راستش تا قبل از اینکه بفهمم قوائد عربی با قرآن فرق می&zwnjکنه خیلی هیجان داشتم برای مدرسه ولی الان ندارم🥲
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
نه خوشگل هرچی میخوای بپرس
راستش نه چرت میگن البته بستگی داره که معلم چی بگه
ولی ورزش عملیه و چیزی نداره
من تاحالا نشنیدم کسی بگه کتبی
امم ببین عربی هفتمم خیلیییی شیرینه خیلییمم راحته و اینکه اگه عربی رو به خوبی یاد بگیری درواقع امتحان قران
راحت میشی با یه تیر دونشون میزنی
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
16 شهریور 02 23:16
امیدتو از دست نده بالاخره میتونی مجبورش کنی که وسط فیلم نخوابه 
مثلا وقتی دیدی داره می&zwnjخوابه بلند بگی دیدی چی شد؟اصلا انتظارشو نداشتم و یکم پیازداغشو زیاد کنی
امیدوارم جواب بده 
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
من بابام و خونواده پدریم کلا تو فاز اینن که من هنوز بچه ام واسه همین باید بابامو اصلاح کنم و کاری که تو میگی رو بکنم
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
16 شهریور 02 23:35
حرف از خانواده پدری و نظراتشون شد
راستش هردو خانواده از من ایراد میگیرن ولی خب من باز به کارم ادامه میدم چون مهم اینه که منو خوشحال می&zwnjکنه 
و راستش منظورم از خانواده پدری عمو و عمه و بچه هاشون نبود یک چون من عمه ندارم دو چون من دختر عمو هامو دو سه سال یکبار میبینم به عنوان مثال آخرین باری که دخترعمو دومیم رو دیدم هفت هشت سالم بوده🤷🏻&zwj♀️
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
راستشو بخوای من از مادربزرگ و پدربزرگ مادریم راضی نیستم وگرنه خانواده مادریمو دوست دارم
جفتشون پسر دوستن دوتا پسر دارن که رو تخم چشاشون بزرگ شدن
و تنها نوه پسری که داشتن واقعا خیلییی دوست دارنن ۷ سالشه لوس لوس😐
ناز و نعمت که هیچی من بچه بودم دوتا اسباب بازی میرختم رو زمین مامان بزرگم تا سه سال ول نمیکرد
این یکی که هیچی🙃
مادربزرگ پدر بزرگ پدریمم که اونام دختر دوستن منم تنها نوه دختری اونام منو خیلی دوست دارن
ولی از اونور چشم حسودی عمه ها و پسرعمه ها😐
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
17 شهریور 02 14:40
خیلی بده اینجوری
خدارو شکر مال ما هیچکدوم اینجوری نیست

توی دو طرفم من و داداشمو بیشتر از همه دوست دارن(نمیدونم چجوری منظورمو بگم)
البته سمت خانواده پدریم فقط من داداش دارم پسر دیگه ای نیست
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
اره اونجوری خیلی خوب میشد😅