🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
🤩نلین کوچولو🤩🤩نلین کوچولو🤩، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
🥰😇مامان مهناز😇🥰🥰😇مامان مهناز😇🥰، تا این لحظه: 41 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
ραηιѕα-پانیساραηιѕα-پانیسا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
😍αятιηαدختر خالم😍😍αятιηαدختر خالم😍، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
طرفدار ایمجین درگنز شدنمطرفدار ایمجین درگنز شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
تولد شمار سنتو رفتنمتولد شمار سنتو رفتنم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
علاقه ام به سبک راک پاپعلاقه ام به سبک راک پاپ، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
تولد پاتر هد شدنمتولد پاتر هد شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
تولد گریفیندور شدنمتولد گریفیندور شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
اشنایی من با موسیقیاشنایی من با موسیقی، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
شاهان shahan👶🏻❤️شاهان shahan👶🏻❤️، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

🌠📚🤩Love❤️Psychologist👩🏻‍⚕️and 💫literature

literature is life

سلامممممممم خوبیددد

1402/4/28 23:18
133 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من رفتم نمایندگی ۳۶۱ درجه دم خونمون

من یه تیشرت که الان عکسشو براتون میزارم خریدم

با دوتا جوراب

مامانمم سه تا شلوار خرید یه لگ یه راحتی یه بیرونی

که امروز باهاش رفتم کلاس تنیس

چون سوزنیه بیشتر بدرد ورزش میخوره

اگه خوشگله لایک کنید😍

امروز معلم تنیسم

بخاطر اینکه عملکردم پیشرفت داشت بهم یه ضرب گیر راکت داد

این گله پایین راکتمه

خوشگله؟

اگه خوشگله لایک کنید دوستون دارم

پسندها (5)

نظرات (3)


28 تیر 02 23:21
خیلیییی راکتت کیوتههههه🌱
مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
28 تیر 02 23:31
سلام 
منم ملاس تنیس نیرم

استاد من هد بند
ضرب گیر
و دراژه شکلات برای ویش رفتم داد❤️
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
اره معلما معمولا خیلی مهربونن😅
راستی موفق باشین😆
آویناآوینا
29 تیر 02 7:36
خوشبحالت که اینقدر وسیله خریدی
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
قربونت عزیزم امیدوارم بهترین ها در انتظار شما باشه در ماه محرم