🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
🤩نلین کوچولو🤩🤩نلین کوچولو🤩، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
🥰😇مامان مهناز😇🥰🥰😇مامان مهناز😇🥰، تا این لحظه: 41 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
ραηιѕα-پانیساραηιѕα-پانیسا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
😍αятιηαدختر خالم😍😍αятιηαدختر خالم😍، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
طرفدار ایمجین درگنز شدنمطرفدار ایمجین درگنز شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
تولد شمار سنتو رفتنمتولد شمار سنتو رفتنم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
علاقه ام به سبک راک پاپعلاقه ام به سبک راک پاپ، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
تولد پاتر هد شدنمتولد پاتر هد شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
تولد گریفیندور شدنمتولد گریفیندور شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
اشنایی من با موسیقیاشنایی من با موسیقی، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
شاهان shahan👶🏻❤️شاهان shahan👶🏻❤️، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

🌠📚🤩Love❤️Psychologist👩🏻‍⚕️and 💫literature

literature is life

تغییر تکوراسیون

1402/4/28 2:24
145 بازدید
اشتراک گذاری

سلااممممم به همگی

یه تنوعی دادم به وبلاگم حالتون از هدر قبلیم بهم نخوره😅

این پیکاچو پوکمون رو گذاشتم😆

کیا دوسش دارن لایک کنن!

من خودم ندیدم انیمیشن و سریالشو ولی خیلی گوگولیه😅

روزنامه همشهری🤣🤣

👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

رسمی:پانیسا محمودی پناه پس از مدت ها تصمیم گرفت به دکوراسیون وبش فکر کند😂😂

دست بزنید براش😇😅😅

خب میدونم زیادی مسخره بازی کردم به خاطر یه تغییر هدر ساده 😂\

چه خبر از مدرسه هاتون

مال من از هفته اول مرداد شروع میشه

شما چی؟

بچه ها ازونجایی که من بشدت سریع خودکارو تموم میکنم

ایندفعه گفتم یچیزی بخرم تموم نشه حداقل

رفتم از دیجیکالا برای خودم لوازم تحریر بخرم

بیشترش پنجشنبه میاد دستم

بقیه اش هم شنبه

سه تا فابرکاستل سوپر ژل گرفتم

فقط امیدوارم خشک نشه سریع

واقعا حوصله اینکه هر روز لوازم تحریری برمو ندارم😂

چون تنوع نداشت مجبور شدم ساراسا عزیزم

که با کلمه اول خشک میشه رو بخرم رنگ های فرعی که 

کم استفاده میکنم

دوتا میدلاینر هایلایتر گرفتم کاهویی و سبز ابی

ابی نفتی و صورتی پررنگ و نارنجیشم دارم

دوتا کلاسور a5گرفتم خلاصه نارنجی و ابی

اینم همون عزیزیه که عرض کردم

معمولا رنگ های neon ای ساراسا و رنگ های فرعیش

زود خشک نمیشن 

اینجا شیش همزه ای ندارم تو لپتاپم مجبور شدم انگلیسی بنویسم😂

ببینید دیجیکالا واقعا کلاه برداره

منم مجبور شدم چون هیچ کدوم اینارو لوازم تحریری که من میرم

نداره جاهای دیگه هم یه جنس مسخره رو سه برابر به ادم میفروشن

مخصوصا از اون خودکار فابرکاستلا میترسم نکنه خشک شده بفرستن

چون حس و حال مرجوعی ندارم واقعا

حالا این ساراساعه بسته بندیه مشکلی نیست

تاحالا برام کتاب سنتور اورده

کتابش آ چهار بود تو یه جعبه کوچیکی کرده بودنش

انقدر تا شده بود پوستش پاره شده بود

واقعا ناچارم 

چون واسه مامان من جهنم اینه که  بیاد شهر کتاب😅

حداقل تو دیجی کالا میشه مرجوع کرد 

بقیه وبسایتا که شماره تماسم ندارن😂

اگر موافقید حتما کامنت کنید لایک فراموش نشه

پسندها (6)

نظرات (3)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.

28 تیر 02 10:52
مدرسه ما کلاس تابستونی اش از 11 تیر شروع شده والا وسایل مدرسه و نمیدونم از اینجور چیزا هم اصلا خبری نیست🤣اصلا تو حال و هوای مدرسه و اینکه از مهر ماه میریم نیستم😂
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
مال ما همیشه ززود شروع میشد ولی ایندفعه نه

28 تیر 02 14:36
سلامممم
منو میشناسی؟چند وقتی میشه نیومدم نی&zwnjنی وبلاگ😅
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
اره بابا تو که اسراعی😂
تورو یادم نمیره
HelenHelen
28 تیر 02 17:37
من کلاس پنجم  ساراسا 0.7 داشتم خشک نمیشدن 
اما امسال که گرفتم با یکم نوشتن خشک میشدن 
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
من  میرم هشتم از کلاس سومم ساراسا میخرم تا کلاس پنجمم خیلیی عالی بودن یعنی من ساراسا کلاس سوممو بابابزرگم داره و هنوز باهاش خرید و قرارداد میبنده ببین کلاس شیشم بودمم خوب بودا ولی نه مثل قبل
امسال که هیچی یه کلمه مینوشتم خشک میشد با جوهر فراوون حالا شیشمم مشکلم این بود زود تموم میشه امسال که گذشت این مشکل بود چرا خشک میشه😖