🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
🤩نلین کوچولو🤩🤩نلین کوچولو🤩، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه سن داره
🥰😇مامان مهناز😇🥰🥰😇مامان مهناز😇🥰، تا این لحظه: 41 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
ραηιѕα-پانیساραηιѕα-پانیسا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
😍αятιηαدختر خالم😍😍αятιηαدختر خالم😍، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
طرفدار ایمجین درگنز شدنمطرفدار ایمجین درگنز شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار سنتو رفتنمتولد شمار سنتو رفتنم، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
علاقه ام به سبک راک پاپعلاقه ام به سبک راک پاپ، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
تولد پاتر هد شدنمتولد پاتر هد شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
تولد گریفیندور شدنمتولد گریفیندور شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
اشنایی من با موسیقیاشنایی من با موسیقی، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
شاهان shahan👶🏻❤️شاهان shahan👶🏻❤️، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

🌠📚🤩Love❤️Psychologist👩🏻‍⚕️and 💫literature

literature is life

دیلیت اکانت

1400/12/15 19:27
591 بازدید
اشتراک گذاری

من همینروزا دیلیت اکانت میکنم

چون اینجا دیگه جذابیت نداره همه بزور پست میزارن

ظاهرا هیچ واکنش خاصی هم نیس

دارم برای خودم فضای مجازی رو ممنوع میکنم

اصلا فضای مجازی چیه میخوام شروع کنم

برای بهتر زندگی کردن چرا من باید همچی رو تعریف کنم

فعلا برای اهنگ های جدید خیلی ذوق دارم

مثلا enemy 😎

Bliever گه زیاد جدید نیست😅

و فکر کنم فردا کنسرت imagine dragons 🐉 هستش

اینطور که تو سایتش دیدم 

انمی بیشتر سبک خیلی جالب و تندی داره

الان همه میگن این دیگه کیه این گروهه دیگه چیه

همتون قطعا thunder و bliever رو شنیدین 

تاندر برنده ی جایزه گرمی شد 

و به علاوه خیلی تو جم جونیور پخش میشد

من این گروه رو واسه معنی قشنگ و انگیزه بخش 

اهنگاشون دوست دارم 

نه بخاطر هیچ چیز دیگه ای🌺

و بنظرم اهنگ باید معنی زیبایی داشته باشه🥳

وگرنه زیاد اهل اهنگ نیستم

درسا نزدیک تر میشن ازمون ها جلوتر میان

زندگی واسه ششمی ها سختر میشه😂

مثلا تیزهوشان که زیاد قبولش ندارم راستیتش

اخه تیزهوشان دیگه مثل قدیم تو قبولیهاش همهمه نیست

من که برای سال دیگه سرای دانش ثبت نام کردم 

ولی ازمونارو هم میدم تا شاید مدرسه جالب ترم قبول شم

😂😂😂😂

زندگی ابریست🤥

منتظر خورشید هستم تا زندگی ابری رو کنار بزنه🤧🤧

باورم نمیشه امروز یه شنبست و من سه شنبه کلاس سنتور دارم

و اونطور که باید تمرین نکردم و دوست ندارم کارم رو😑😑

کی درک میکنه زندگی ابری رو😳😪

مال من زیادی ابری شده 

حتی نقطه ای از خورشید و نور هم دیده نمیشه😬

دارم زود جا میزنم 😣

بارهای زندگی سنگین شدههههههه😪😪😪😪

شایدم من فکر و خیال برداشتتم

چی بگم😣😣😣

میخواستم بگم خیلی بهم خوش گذشت 

بعد کامنتاتون دیلیت اکانت میکنم

یادگاری هاتون رو برام بنویسین

پسندها (3)

نظرات (12)


15 اسفند 00 19:46
دخترجان دیوانه که نشدی شدی؟
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
باشه داداش دیلیت نمیکنم بخاطر تو

15 اسفند 00 19:46
دیلیت اکانت؟اینهمه پست اینهمه خاطره؟

15 اسفند 00 19:47
فقط برای رفتن دیگران توعم میخوای بری؟

15 اسفند 00 19:49
بشین ببینم..
خاطراتتو بثبت کمی...
مگر اینکه از جنازه ی نینی وبلاگی ها رد بشی بزاریم بری 
پ.ن:خداوندا درک نمیکنم چرا دیگران میرن شما هم باید برین؟

15 اسفند 00 19:49
نرو++

15 اسفند 00 19:49
نرووو یعنی نرو

15 اسفند 00 19:50
تمام حرفایی هم که گفتی قبول دارم
با اینکه ربطی نداره..
ولی منم این روزا از تو هم بدترم..
به قدری دپ شدم که میخوام خودمو بکشم اصن😢😐
دختر تو که باز خوبی ول کن تروخدا جان خودت😐

15 اسفند 00 19:51
دریک کلام.
لطفا اگه کسی ترک میکنه
.
.
.
به معنی نیس که شما هم برید از چنین صفحه ای❤
بمون و خاطراتت رو ثبت کن
 

15 اسفند 00 19:52
اصن یک چیز
.
.
خودم میرم اونایی که از نینی وب رفتنو میارم🙂🤌🏻
هعی چی بگم
.
تلاشم درهمین حد ست و بس.
ولی امیدوارم نری❤

15 اسفند 00 19:53
نرو نینی وب بو جیش میگیره🤣🤣(اینو یکی قبلا گفته بود خوشم اومد از حرفش)
.
.
.
+به مولا اخرین تلاشم بود دیگه از خنده جر وا جر شدم هنگام تایپ😂❤

15 اسفند 00 19:54
تلاشام همینقدر بود..
میمانی بمان
نمی&zwnjمانی هم بمان😂😂😂💙
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
باشه میمونم😂😂😂🦋🦋🦋🦋🦋

16 اسفند 00 12:44
ببین بمون تو نی نی وبلاگ اما به نظرم اگر فضاش واست خسته کننده هست زیاد سر نزن بهش به جاش سعی کن تو زندگی واقعی بتونی با چیز های سرگرم کننده شاد باشی.