🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
🤩نلین کوچولو🤩🤩نلین کوچولو🤩، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
🥰😇مامان مهناز😇🥰🥰😇مامان مهناز😇🥰، تا این لحظه: 41 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
ραηιѕα-پانیساραηιѕα-پانیسا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
😍αятιηαدختر خالم😍😍αятιηαدختر خالم😍، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
طرفدار ایمجین درگنز شدنمطرفدار ایمجین درگنز شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
تولد شمار سنتو رفتنمتولد شمار سنتو رفتنم، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه سن داره
علاقه ام به سبک راک پاپعلاقه ام به سبک راک پاپ، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه سن داره
تولد پاتر هد شدنمتولد پاتر هد شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
تولد گریفیندور شدنمتولد گریفیندور شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
اشنایی من با موسیقیاشنایی من با موسیقی، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
شاهان shahan👶🏻❤️شاهان shahan👶🏻❤️، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

🌠📚🤩Love❤️Psychologist👩🏻‍⚕️and 💫literature

literature is life

سلام بچه ها

1400/8/10 20:19
115 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام دوباره خدمت به شما

میخواستم یه بات تلگرام که خودم حدودا 5 یا 6 ماهه که ساختمش براتون معرفی کنم

در باکس سرچ یا جستجو تایپ کنیدomg help for computer me

 سپس یه ایدی میاد چون ایدیشو پیچیده زدم بلد نیستم

اگه اشتباه نکنم اینجیرینگ با هزار تا jولی مطمعن نیستم

پروفایل باتم یه کامپیوتر روی میزه

البته یه نوع وکتوره

این عکسه که گذاشتم

از اونجایی که من از 4 یا 5 سالگی شروع کردم به کار با کامپیوتر با مبانی اون

الان دیگه خیلی حرفه ایم

بگی نگی مامانم مهندس کامپیوتره

تو هر سیستمی که بگی من کار کردم من هم اپل دارم هم ویندوز و هم نسخه لینوکس هم انروید😅

و بعد این بات رو ابداع کردم و کلی مطالب مفید گذاشتم

تازگی ها میخوایم براتون اموزش گام به گام فتوشاپ بزاریم

و اموزش ادوبی کانکت نسخه لپتاپ و کامپیوتر برای معلم ها اساتیدی که با ادوبی کانکت کار دارن

البته پارت اول فتوشاپ قراره برای اولین گام نصب فتوشاپ باشه

و بعد برای ساده ترین کار بعد از چند جلسه اشنایی با ابزارک های فتوشاپ

میخوایم براتون اموزش تغییر بکگراند عکس رو به سادگی بدون پرده سبز قرار بدیم

و البته خودتون میدونید که اسم من پانیسا هست

اگر اطمینان ندارید که این بات برای منه 

و فکر میکنید دارم دروغ میگم و خودنمایی میکنم

تو قسمت اِبَوت یا درباره نوشتم سلام اسم من پانیسات و من این بات درست کردم

یه مسابقه جذاب به اسم کوییز لند هم گذاشتم

خدایی عاشقش میشین اگر یه تک نگاه بهش بندازین

حدودا 42 تا پست الی بالاتر گذاشتم

دنبال کنید و نظر بدید

این کاریه که یه کاربر مهربون باید انجام بده😍

فعلا خدافظ سوالی دارین تو خود بات امکان پذیره 

فقط هر وقت سوال داشتین خواستین بپرسین یه تلگراف بدین انلاین بشم

بابای یادتون نره لایک❤️

پسندها (2)

نظرات (3)

سایهسایه
11 آبان 00 13:09
با احترام
مثل آدم رو مخ(بلانسبت شما ) کامپیوترو از ۵ سالگی شروع کردی😁😁😁😁
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
سلام عزیزم من نمیتونم کاری بکنم برای شما
اگر فکر میکنی دروغ میگم و باورت نمیشه خیلی راحت نخون
سایهسایه
12 آبان 00 20:57
عزیزم قربونت بشم به خدا نمیدونستم ناراحت میشی گفتم که مثل ایشون شماهم خیلی حرفه ای هستی نمیخواستم ناراحت بشی 😅😅😅😅😅🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕😢😢😢😢😢😢😢اصلا قصدم توهین و تهمت نبود 😨😨😨😰😰
عزیزم خیلی کارت درسه و آفرین🥰🥰🥰🥰
سایهسایه
12 مرداد 02 15:20
آدم رو مخ ادعا داشت از سه سالگی می نوشته😑😑💔💔😂
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
خدایی اینش عجیبه ببین من که میگم ۵سالگی اخه اولین پاورمو پنج سالگی درست کردم حالا تو پست اشتباه نوشتم ۵الی ۶سالم بود یادمه هنوز مدرسه نمیفرتم من عکس هارو اپلود میکردم و تزعین میکردم دختر خالم مینوشت😁