🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
🤩نلین کوچولو🤩🤩نلین کوچولو🤩، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
🥰😇مامان مهناز😇🥰🥰😇مامان مهناز😇🥰، تا این لحظه: 41 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
ραηιѕα-پانیساραηιѕα-پانیسا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
😍αятιηαدختر خالم😍😍αятιηαدختر خالم😍، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
طرفدار ایمجین درگنز شدنمطرفدار ایمجین درگنز شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
تولد شمار سنتو رفتنمتولد شمار سنتو رفتنم، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه سن داره
علاقه ام به سبک راک پاپعلاقه ام به سبک راک پاپ، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه سن داره
تولد پاتر هد شدنمتولد پاتر هد شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
تولد گریفیندور شدنمتولد گریفیندور شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
اشنایی من با موسیقیاشنایی من با موسیقی، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
شاهان shahan👶🏻❤️شاهان shahan👶🏻❤️، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

🌠📚🤩Love❤️Psychologist👩🏻‍⚕️and 💫literature

literature is life

سلام بچه ها

1400/8/1 19:30
474 بازدید
اشتراک گذاری

موضوع اينه

تا كيييييييييييييي ميخوايممممممممممم 39 ببمونيمممممممممممم

نميخواين تو يه وبلاگ سروگوشي اب بدين

از اين همه ادم و بازديد كننده يكي نميخواد مارو 40 نفري كنه

يكي دو ماهه اومدم يكي مارو 40 كنه

قول ميدم اوني كه 40 كنه فالو شه كامنتاش زياد شه

لايكاش فراوووون شه

انقدر كه نرسه ويزيت كنه

تازه معرفيم ميشه

من يه مدت نبودم

انگار نه انگار كامنتا كه مال دويست سال پيش

يكي نيست احوال مارو بپرسه

تلگراف كه نگم

ما خير از تلگراف و نيني گپ نديديم به لطف شما

ممنون 

پسندها (7)

نظرات (8)


1 آبان 00 19:40
 الان مگس هم پر نمیزنه نی نی وبلاگ 
🙂 هیچ کسم نیست تلگراف بده به کسی!  

دلتو خوش نکن پس 😂🤭🤭🤭🤭🤭
Raha:)Raha:)
1 آبان 00 19:41
عزیزم پانیسا جون خب باید فعالیت کنی من فعالیت کردم توی 1 هفته 10 تا به فالور هام اضافه شد🤗بعدشم خودت باید بقیه رو فالو کنی تا فالورهات اضافه بشع🤭

1 آبان 00 20:14
بله درسته😐 من هم صد و ۱۰ نفری موندم😐😑
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
2 آبان 00 8:42
۴۰ تایی شدنتو تبریک میگم
نرگسنرگس
2 آبان 00 15:14
انشالله به زودی 40 تایی شدنت و جشن میگیری.
سایهسایه
3 آبان 00 8:47
الان ۴۱ هستیا😅

4 آبان 00 17:43
من چهل تاتون کردم نه فالو شدم نه کامنتام زیاد شد