🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
🤩نلین کوچولو🤩🤩نلین کوچولو🤩، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
🥰😇مامان مهناز😇🥰🥰😇مامان مهناز😇🥰، تا این لحظه: 41 سال و 11 ماه سن داره
ραηιѕα-پانیساραηιѕα-پانیسا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
😍αятιηαدختر خالم😍😍αятιηαدختر خالم😍، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
طرفدار ایمجین درگنز شدنمطرفدار ایمجین درگنز شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
تولد شمار سنتو رفتنمتولد شمار سنتو رفتنم، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
علاقه ام به سبک راک پاپعلاقه ام به سبک راک پاپ، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
تولد پاتر هد شدنمتولد پاتر هد شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
تولد گریفیندور شدنمتولد گریفیندور شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه سن داره
اشنایی من با موسیقیاشنایی من با موسیقی، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
شاهان shahan👶🏻❤️شاهان shahan👶🏻❤️، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

🌠📚🤩Love❤️Psychologist👩🏻‍⚕️and 💫literature

literature is life

سلاممم سلاممم من برگشتم با یک روز گذشته ی بسیار عالی و درخت خاطرات پر بار دیروز

1401/6/22 17:06
163 بازدید
اشتراک گذاری

خلاصه دیروز با ارتینا(دختر خالم)و ملیکا(دختر دوست مامانم)

رفتیم باغ کتاب و خلاصه سرزمین فکر بازیا و تعریف داستان ارباب و نوکر

در استدیو فکربازیا و استدیو ی خوانندگی خوانندگی منو ارتینا

اهنگ مجید رضوی (منم)

و تک خوانی من با اهنگ گرشا رضایی(دریا دریا)

و حضور در اتاق فرار که خیلیی حال داد 

خلاصه انقدر فکر کردیم باید این اتاق فرار سخت باشه

نزدیک بود با ارتینا سینوس کوسینوس بگیریم

وای خداا😂😂

بعد هم رفتیم  کتاب بخریم البته من از سروستان خرید کردم

بخش کتاب های بزرگسال 

کتاب های من

زندگی پر ماجرای شاه عباس

کتاب های اشتراکی منو مامانم

دنیای سوفی

کتاب اشعار قیصر امین پور

میشل اوباما

کتاب های مامانم

عشق در زما وبا

کتاب های ارتینا

harry potter azkaban

English language 

پسندها (3)

نظرات (5)

سایهسایه
22 شهریور 01 19:08
تو الویت های کتابایی که در اینده قراره بگیرم کتاب شعر قیصر امین پور هست🙂
سایهسایه
22 شهریور 01 19:08
حسابی خوش گذشته انشالله همیشه همینجوری باشه🙂🙂❤️
سایهسایه
22 شهریور 01 19:08
دنیای سوفی رو من نصفه ول کردم🥲🥲💔
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
ای بابا چرا مشکلش چی بود اخه خیلی فلسفیه من دارم از الان فلسفه رو شروع میکنم که دبیرستان رفتم انسانی مشکل نداشته باشم
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
23 شهریور 01 2:19
سلام به پستم سر بزن
سایهسایه
23 شهریور 01 14:22
منم یه سری کتاب گرفتم تو پست جدیدمه 
رمزشو تلگراف میکنم