🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
🤩نلین کوچولو🤩🤩نلین کوچولو🤩، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
🥰😇مامان مهناز😇🥰🥰😇مامان مهناز😇🥰، تا این لحظه: 41 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
ραηιѕα-پانیساραηιѕα-پانیسا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
😍αятιηαدختر خالم😍😍αятιηαدختر خالم😍، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
طرفدار ایمجین درگنز شدنمطرفدار ایمجین درگنز شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
تولد شمار سنتو رفتنمتولد شمار سنتو رفتنم، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
علاقه ام به سبک راک پاپعلاقه ام به سبک راک پاپ، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
تولد پاتر هد شدنمتولد پاتر هد شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
تولد گریفیندور شدنمتولد گریفیندور شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
اشنایی من با موسیقیاشنایی من با موسیقی، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
شاهان shahan👶🏻❤️شاهان shahan👶🏻❤️، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

🌠📚🤩Love❤️Psychologist👩🏻‍⚕️and 💫literature

literature is life

قابل توجه بعضی از دوستان

1400/11/23 18:11
391 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از عزیزان که نمیدونم هدفش چی بود 

به من پیام داد نینی وبلاگ جای تازه واردا نیست

مورد توجه این دوستان من از طریق یه عزیزی

دوساله که در نینی وبلاگ فعالیت میکنم

اگر یادتون باشه من وبی داشتم به اسم شهر قصه

بعدشم یسری وب های دیگه من طی این چند سال هزار تا وب

زدم که خیلیاتون به یاد ندارین☑️🟢

من زمانی بودم که نیلا پرنسس پانیزل (پانته ا)مدیا فعالیت میکردن

که همشون مورد تحقیر قرار گرفتن که یسری بی عرضه

حسابی اذیتشون میکردن ایناهم عصبانی شدن و رفتن

نیلا یکی از دوستام بود حالا نمیدونم کیا میشناسنش

فکر کنم مبینا جان میشناسنشون🔹🔺

پسندها (5)

نظرات (6)

مدیریت نی نی وبلاگمدیریت نی نی وبلاگ
23 بهمن 00 18:30
نی نی وبلاگ جای تمام کاربران فوق العاده ای است که قصد ثبت خاطرات خود رو دارند، چه 10 سال از عضویتشون گذشته باشه چه یک روز، پس با هم دوست باشیم و به همدیگه احترام بگذاریم 😍
AvaAva
24 بهمن 00 8:34
عه نینی وبلاگ لایک کرده

24 بهمن 00 15:27
در پاسخ کامنت نی نی وبلاگ: بلی بلی چشم بچه های خوبی هستیم نی نی وبلاگ😂😂
ᴅᴇʟᴀʀᴀᴍᴅᴇʟᴀʀᴀᴍ
25 بهمن 00 19:09
من پانته آ رو یادمه یعنی اون موقع ها وب داشتم و پاک شد😐 چه روزای خوشی داشتیم هیق🙂
ᴅᴇʟᴀʀᴀᴍᴅᴇʟᴀʀᴀᴍ
25 بهمن 00 19:12
الان کلا این وبلاگ کلا عوض شده مثل قدیم نیست که بخوان خاطره بنویسن و.... شده جایی برای جذب فالوور و از این حرف&zwnjها یعنی شما بعضی از وب ها رو که بگردی اصلا یدونه پست درست حسابی پیدا نمیشه «منظورم بعضی وبلاگ هاست که همشون ناراحت نشین خواهشا»