🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
🤩نلین کوچولو🤩🤩نلین کوچولو🤩، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
🥰😇مامان مهناز😇🥰🥰😇مامان مهناز😇🥰، تا این لحظه: 41 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
ραηιѕα-پانیساραηιѕα-پانیسا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
😍αятιηαدختر خالم😍😍αятιηαدختر خالم😍، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
طرفدار ایمجین درگنز شدنمطرفدار ایمجین درگنز شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
تولد شمار سنتو رفتنمتولد شمار سنتو رفتنم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
علاقه ام به سبک راک پاپعلاقه ام به سبک راک پاپ، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
تولد پاتر هد شدنمتولد پاتر هد شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
تولد گریفیندور شدنمتولد گریفیندور شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
اشنایی من با موسیقیاشنایی من با موسیقی، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
شاهان shahan👶🏻❤️شاهان shahan👶🏻❤️، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

🌠📚🤩Love❤️Psychologist👩🏻‍⚕️and 💫literature

literature is life

سلامممم

1400/7/5 13:21
275 بازدید
اشتراک گذاری

سال تحصیلی جدید مبارک

به خاطر مشکل نینی وبلاگ

نتونستم ۳مهر تبریک بگم

اینم از لوازم تحریر هایی که من ۳مهر خریدمممم

خیلی کیوتننننن

مداد رنگی و دفتر نقاشی و پاستل روغنی برای هنر

۴عدد دفتر محصل قرمز بنفش صورتی و زرد

برنامه هفتگیم که خودم پرینتش گرفتم و نانازش کردممم

کتاب های کمک درسی قلم چی که سرای دانش بهم داد

یه سری از کتابام مثل تفکر و پژوهش نگارش فارسی و ریاضی

سری دوم  دفتر برنامه ریزی کار و فناوری

و دفتر چه فوق العاده کیوتممممم که روش به انگلیسی نوشته

(پیشته)😍

و کلی کتاب دیگه مثل قران و هدیه و اجتماعی و بقیه

که نزاشتمشون

گونیا و نقاله های قشنگممم

هزاران لوازم تحریر دیگه هم خریدم ولی همشو عکس نگرفتم

اینم از تم اتاق منننننن واسه درس خوندن

فقط اون جامدادی کیوت موزم رو ببینید دوباره عکسشو میزارم

ایناها

خیلی کیوته اینو داشتم از کلاس چهارم

جنسش سیلیکنیه خیلی خوبه و کثیف نمیشه

اینم از یه زاویه دیگه

ببینید چه گشنگه

اینم از عکس های پروفایلی که واسه مدرسم

ساختم

اولیش که رو پروفایل شاد گذاشتم

خیلی قشنگننننن

روز اول مدرسه عالی بود

با معلمام اشنا شدم

درضمن من مطمعا هستم که تو کلاس ششمی

ها اولین کسی که میگن قبول شده منم و من!!!

پسندها (8)

نظرات (6)

سایهسایه
5 مهر 00 13:32
سلام  خوبی
عزیز من میخوای قبول بشی باید تلاش کنی که مطمئنا  مستحق اینکه قبول بشی هستی اگه فقط تلاش کنی
من الان  سمپادی هستم🥰
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
سلام عزیزم  من مطمعنم که قبولم تو تیزهوشان 
زیاد خودمو اذیت نمیکنم 

5 مهر 00 14:50
سلام نفس
انشالله تو تیزهوشان قبول بشی💕
😭😭😭من به ولله خیلی استرس دارم، خواهش میکنم برام دعا کن قبول بشم🥰
لطف میکنیا😊🥰
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
تو هم همینطور برای منم دعا کن من اصلا استرس ندارم همین استرس باعث شکست میشه ها
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
5 مهر 00 22:02
مبارکه پانیسا جون خیلی قشنگن😍😍 خوشحال میشم به پست جدید منم سر بزنی و لایک کنی💋❤🥰

5 مهر 00 23:12
معلومه که برات دعا میکنم نفس^^
سایهسایه
6 مهر 00 12:03
پست جدیدم رو ببینید