🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
🤩نلین کوچولو🤩🤩نلین کوچولو🤩، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
🥰😇مامان مهناز😇🥰🥰😇مامان مهناز😇🥰، تا این لحظه: 41 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
ραηιѕα-پانیساραηιѕα-پانیسا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
😍αятιηαدختر خالم😍😍αятιηαدختر خالم😍، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
طرفدار ایمجین درگنز شدنمطرفدار ایمجین درگنز شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
تولد شمار سنتو رفتنمتولد شمار سنتو رفتنم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
علاقه ام به سبک راک پاپعلاقه ام به سبک راک پاپ، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
تولد پاتر هد شدنمتولد پاتر هد شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
تولد گریفیندور شدنمتولد گریفیندور شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
اشنایی من با موسیقیاشنایی من با موسیقی، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
شاهان shahan👶🏻❤️شاهان shahan👶🏻❤️، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

🌠📚🤩Love❤️Psychologist👩🏻‍⚕️and 💫literature

literature is life

سلام

1400/7/1 23:10
99 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها امروز ۱مهر بود

یه روز خیلی جذاب واسه همه

میدونم میدونم که قرار بود امروز سر کلاسامون باشیم

و البته فردا ولی خودتون خوب میدونید

که پنجشنبه و جمعه این روز های درخشان رو پوشش دادن

باید بگم شاید فردا لوازم تحریر بخرم

ولی هنوز پشتیبان مهربونم خانم میررزاییی

و بقیه دبیر های ششم اعلام نکردن چی بخرم

یا چی نخرم

باز امد بوی ماه مدرسه

بوی شادی های…

خب دیگه بسه یه ذره زیادی احساساتی شدم

میدونید دیگه من تو شرایط خاص اخساساتی میشم

و میزنم زیر اواز

و خلاصه پاییز زیباتون حسابییییییییی مبارک

باید بگم که قراره همین روزا این کرونا لعنتی ریشه کن شه

و بای بای کنه

بابای بچه بد🦠

هههههههههه

یه خورده از خودم دلخوری دارم

اینکه تمام این مدت که تابستون رو داشتم ازش لذت کافی نبردم

و مدام منتظر پاییز بودم

فقط ۱۰%دیگه باید لذت میبردم

در هر حال خیلی دوست دارم تابستون

من امسال حسابی سرم شلوغ بود

درس میخوندم و سنتور میزدم ورزش میکردم و مشق مینوشتم

و شاید باید بیشتر بهت اهمیت میدادم

در هر حال مشتاق دیدارتم تا سالللللللللل دیگههههههههههههه

خدانگهدارررررر تابستوننننننن

سلام به پاییز رنگارنگی هااااا

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)