🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
🤩نلین کوچولو🤩🤩نلین کوچولو🤩، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
🥰😇مامان مهناز😇🥰🥰😇مامان مهناز😇🥰، تا این لحظه: 41 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
ραηιѕα-پانیساραηιѕα-پانیسا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
😍αятιηαدختر خالم😍😍αятιηαدختر خالم😍، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
طرفدار ایمجین درگنز شدنمطرفدار ایمجین درگنز شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه سن داره
تولد شمار سنتو رفتنمتولد شمار سنتو رفتنم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
علاقه ام به سبک راک پاپعلاقه ام به سبک راک پاپ، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
تولد پاتر هد شدنمتولد پاتر هد شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
تولد گریفیندور شدنمتولد گریفیندور شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
اشنایی من با موسیقیاشنایی من با موسیقی، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
شاهان shahan👶🏻❤️شاهان shahan👶🏻❤️، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

🌠📚🤩Love❤️Psychologist👩🏻‍⚕️and 💫literature

literature is life

من و ایپد قشنگم

1400/5/28 1:05
342 بازدید
اشتراک گذاری

۷یا۸ماه پیش دچار ضربدیدگی کوچیک بدنه

و شکستگی کوچک صفحه شد 

که خوشبختانه اصلا مشخص نیست با گلس

متاسفانه دیشب ایپد دختر خالم شکست و داغون شد

عکسشو ببینید

دسگه نمیتونم تا بعد تعطیلات تو ای مسیج باهاش صبحت کنم

حالا ببیندیش

کسی یه سخت افزاری برای تعمیر این ایپد میشناسه

بنطرتون این تبلت خورد و خاکشیر شده درست میشه؟

و اما خبر بد دیگه 

بدبختی ۱۶ساله های مجبور به انجام ارتودنسی

اخ اخ

پیامی از قبل نابود شدن ایپدش به ایپد من

از طریق ای مسیج

خانم کنکوری شدم

از بس به دختر خالم پیام ندادم

که دیگه شدم کنکوری😝😝

شارژم نداشتم🥸🥸🥸🥸😕

من بدبختم تازه میره کلاس۶

کنکورم کجا بود بابا

بچه ها کی با ای میسیج اشنایی داره؟؟؟

پسندها (6)

نظرات (8)


28 مرداد 00 1:20
منم گوشیم یک کوچولو که اصلا تو عکس معلوم نمیشه گلسش ترک خورده☹وای من عاشق گوشی و تبلت اپل هستم😍🤤راستی اون علامت پیام رسان ها که پینترست هم داخلشون هست توی پیامک هات ماله چیه؟؟؟
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
ای مسیج گلم بعد به تبلت اپل میگن ایپد
من با ای مسیج پیام میدم
بعد ای مسیج برنامه ی خود اپله بین المللی نیست
و منظورتو از پینترنست نفهمیدم
راستی تبلت دختر خالم و خودم صفحش شکسته متاسفانه نه گلسش🥰
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
28 مرداد 00 1:53
منظورتو تاره فهمیدم تو اپل برنامه ها پشتبانیت میکنن یا بهت استیکر میدن یا میتونی فیلم از پینترست به صورت مستقیم بفرستی براشون

28 مرداد 00 13:44
سلام پانیسا جون 😍 فالوت دارم فالوم کن  وای چه تبلت نازی بوده  حیف که شکست  همیشه خوش باشی

28 مرداد 00 13:45
سلام پانیسا جون 😍
فالوت دارم فالوم کن 
وای چه تبلت نازی بوده 
حیف که شکست 
همیشه خوش باشی
پانیسا فالوم کنی 
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
اونی که شکست تبلت دختر خالم بود برای من کار میکنه یه کوچولو صفحه اصلیش شکسته منم فالوت کردم گلم

28 مرداد 00 14:55
آها چه جالب😍
setiseti
28 مرداد 00 16:38
من یه ایپد دارم فقط یکم از ایپد شما کوچیک تره وگرنه هم کپی کپی شماست مال من صفحه ی اصلیش ترک خورده تازه فرورفنگی داره یعنی صقحه ی اصلیش فرورفته و گوشه هاشم کامل خرابه ولی مثل روز اول کار میکنه میخواستیم بدیم درست کنن اما نشد چون باید میرفت تهران الانم که نمیشه به خاطر کرونا
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
اها فکر کنم برای شما ایپد مینی هستش برای من سیکس ژنریشنه

29 مرداد 00 13:58
عزیزم تبلت اگر شکسته باشه بدین ، یک شیشه از نوع بسازن مطمئنا درست میشه ولی دیگه دست دومه و بدردتون نمیخوره به نظرم یک گوشی جدید حتما بخرین البته اگر دارین که هیچی😊
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
گلم اینا خیلی گرونترن از. موبایل ماخانوادگی به اپل عادت داریم انشالله که یدونه میخرن وضعشون خوبه😘
‌رعنا‌رعنا
31 مرداد 00 19:01
پانیسا جان پینترست یه برنامه شبیه اینستاست نه کپی اینستا ولی توش مثل اینستا کاراشون رو به اشتراک میزارن من مامانم داره دیدم بیشتر کارای هنری توش هست یا عکسای خوشگل
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
بله رعنا جان من با پينترست اشنا هستم و پينترست رو دارم اينروزا همه ميشناسنش