🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
🤩نلین کوچولو🤩🤩نلین کوچولو🤩، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
🥰😇مامان مهناز😇🥰🥰😇مامان مهناز😇🥰، تا این لحظه: 41 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
ραηιѕα-پانیساραηιѕα-پانیسا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
😍αятιηαدختر خالم😍😍αятιηαدختر خالم😍، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
طرفدار ایمجین درگنز شدنمطرفدار ایمجین درگنز شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
تولد شمار سنتو رفتنمتولد شمار سنتو رفتنم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
علاقه ام به سبک راک پاپعلاقه ام به سبک راک پاپ، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
تولد پاتر هد شدنمتولد پاتر هد شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
تولد گریفیندور شدنمتولد گریفیندور شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
اشنایی من با موسیقیاشنایی من با موسیقی، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
شاهان shahan👶🏻❤️شاهان shahan👶🏻❤️، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

🌠📚🤩Love❤️Psychologist👩🏻‍⚕️and 💫literature

literature is life

برای کسانی که هنوز معنی پست قبلیم رو نمیدونن

1402/8/9 20:48
128 بازدید
اشتراک گذاری

سعدی تو این بیت شریفانه میگه:

اگر چه حب وطن( وطن دوستی) یه سفارش دینی و یه امر شریف و ستایش شدست

اما چون در این خاک و در این وطن زاده شدیم

دلیلی هم نداره در همین خاک و همین وطن به خاک سپرده شیم

پسندها (1)

نظرات (4)

ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
9 آبان 02 21:45
راجع به معنی ای که گفتی ، مطمئنی کامله ؟


سعدی! اگر چه حدیث حب الوطن من الایمان حدیثی درست و صحیحی است اما نمی&zwnj­توان در فقر و تنگدستی مُرد به این دلیل که من در اینجا به دنیا آمده&zwnj­ام.

این رو تو سایتا گفته بود
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
معلم ادبیات ما دکترای روانشناسی  و فوق لیسانس ادبیات فارسی دارن اقای امید میرحسینی فارغ التحصیل دانشگاه اکسفورد انگلیس هستند که ایشون این معنی رو به ما گفتن میتونید برید اسمشونو سرچ کنید کتاب هم دارن کتاب فارسی هفتم مبتکران کتاب روانشناسی پایه یازدهم انتشارات کلاغ سپید رو تالیف کردن کتاب چگونه  دست از نشخوار فکر برداریم یکی از پرطرفدارترین کتاب های بحث روانشناسی به قلم ایشون گرد اوری شده صدرصد تحصیلات ایشون از تحصیلات منو شما سایت بیشتره
که ما بخوایم دربارش نظر بدیم در ضمن در متن شعر هیچ اشاره ای به فقر نشده
حتی این شعر داخل کتاب ابی قلم چی فارسی هشتم هم هست که در پاسخنامه نوشته این معنی که نوشتم رو میده
من خودم اول از هزارتا منبع اطلاعات میگیرم
مثل برخی وبلاگ ها هر چرت و پرتی که صحت  ادبی علمی و تاریخی نداره رو نمیام بزارم
تا علاوه برخودم به ادم ها دیگه اطلاعات غلط بدم😊

9 آبان 02 22:06
از این به بعد من باید برم اول معنی هاشونو تو اینترنت پیدا کنم و بعد قضاوت کنم😂😂😂

9 آبان 02 22:07
پانیسا خیلی دیر میایی
البته من خودمم از افق محو شدم پست نمیزارم زیاد😂😂😂
اره میدونم به خاطر مدرسه است😐😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
14 آبان 02 21:48
ای وطن، حب تو همواره حدیثیست شریف
بایدم مرد برایت، که من اینجا زادم
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
اناهید جان فکر کنم بهتره به اخرین کامنتم که همین الان برات گذاشتم یه نگاهی بندازی