🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
🤩نلین کوچولو🤩🤩نلین کوچولو🤩، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
🥰😇مامان مهناز😇🥰🥰😇مامان مهناز😇🥰، تا این لحظه: 41 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
ραηιѕα-پانیساραηιѕα-پانیسا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
😍αятιηαدختر خالم😍😍αятιηαدختر خالم😍، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
طرفدار ایمجین درگنز شدنمطرفدار ایمجین درگنز شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
تولد شمار سنتو رفتنمتولد شمار سنتو رفتنم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
علاقه ام به سبک راک پاپعلاقه ام به سبک راک پاپ، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
تولد پاتر هد شدنمتولد پاتر هد شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
تولد گریفیندور شدنمتولد گریفیندور شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
اشنایی من با موسیقیاشنایی من با موسیقی، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
شاهان shahan👶🏻❤️شاهان shahan👶🏻❤️، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

🌠📚🤩Love❤️Psychologist👩🏻‍⚕️and 💫literature

literature is life

یه ابراز محبت خیلی کوچیک🤩

1402/6/19 21:59
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان و مخصوصا دنبال کننده های عزیز

امروز ۶۵ نفر هستیم و خواستم از همتون تشکر کنم

مخصوصا اونایی که میشناسم و باهاشون هم صحبت شدم

مثل سایه جان-تانیا جان-یاسمین جان-پریناز جان-مادر باران جان-اناهل جان-اسرا جان-رها جان -هلن جان

عسل جان البته فکر نکنم زیاد باهاشون صحبت کرده باشم ولی جزو یکی قدیمی ترین دنبال کننده هاس-زهرا جان- مبینا جان-اوا جان-دلارام جان-اخ اخ اناهید جان رو فراموش کردم

اگر کسی رو فراموش کردم قصدی نداشتم بهم یاداوری کنید ممنونم ازتون😍

بهرحال من از همتون ممنونم که این همه مدت مخصوصا حدودا ۱۰ نفرتون

رو خیلی وقته میشناسم

و باهاتون صحبت کردم

منو همراهی کردین با هم کلی تلگرافو کامنتو لایک رد و بدل کردیم نی نی گپ رفتیم

رمز پست ردو بدل کردیم

خلاصه خیلی بهمون خوش میگذشت

این پستم گذاشتم چون دلم براتون تنگ شده بود

خواستم بگم ممنونم ازتون که دو سال باهام بودین

خیلی دوستون دارم فعلا 

خیلی از شما بی معرفتا ول کردین رفتین 

دیگه یه پستم نزاشتین

پسندها (5)

نظرات (5)

𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
19 شهریور 02 23:06
ولی یکی از بهترین هم صحبت هایی که داشتم شما بودی🥺😍
سایهسایه
20 شهریور 02 1:03
منم باید بگم ممنونم که تو اوقات سخت باهام بودی من همیشه از نسل کوچکتر از خودم...میترسیدم و معتقد بودم همشون گستاخ و بی ادبن ولی الان بزرگترین و فهمیده ترین کسی که شناختم و میشناسم تویی ..❤️❤️🌸
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
واییییی عزیزمممم ازت ممنونم منم همین حسو دارم
کارنکارن
21 شهریور 02 14:49
تانیا منظورت منم
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
اینجا تانیا زیاده ولی شما نبودی فکر کنم

25 شهریور 02 1:34
درسته چند روز بعد از لایک کردن این پست دارم کامنت میزارم ولی خب دلم نمیومد نزارم😁
وقتیکه وبلاگ تورو پیدا کردم دیدم که بعضی از علایق مون مشترکه و خوشحال شدم و از اونم بهتر دیدم همسن هستیم و فالوت کردم و بعد از اینکه آشنا هم شدیم و حرف زدیم واقعا تمام این دوسه ماه خوش گذشت ون امسال دوستای زیادی پیدا کردن که یکیشون تو بودی😊
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
منم از اشنایی باهات خیلی خوشحالم مخصوصا وقتی دیدم تبریزی هستی خیلی ادمای با مرامی هستن خدایی

26 شهریور 02 22:05
آره ما تبریزیا این خصوصیت رو هم داریم اما یکی از خصوصیات منفی مون خشن بودن و تند بودن رفتار مونه! چون هوای این طرفا کوهستانی و سرده، آب و هواش هم تو خلق و خوی آدماش تاثیر میزاره ما هم سرد و سخت میشیم😂اما من زیاد اونجوری نیستم😁
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
اتفاقا من از رفتارشون خیلی خوشم میاد یکی
تو دکه داشت نوشابه میخرید بعد درشو که باز کرد به ما کلی تعارف کرد 
بعدا دیدم اون استثنا نیس کم کم همشون اینجوری شدن
یه اب رو به ادم تعارف میکردن😂