🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
🤩نلین کوچولو🤩🤩نلین کوچولو🤩، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
🥰😇مامان مهناز😇🥰🥰😇مامان مهناز😇🥰، تا این لحظه: 41 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
ραηιѕα-پانیساραηιѕα-پانیسا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
😍αятιηαدختر خالم😍😍αятιηαدختر خالم😍، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
طرفدار ایمجین درگنز شدنمطرفدار ایمجین درگنز شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
تولد شمار سنتو رفتنمتولد شمار سنتو رفتنم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
علاقه ام به سبک راک پاپعلاقه ام به سبک راک پاپ، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
تولد پاتر هد شدنمتولد پاتر هد شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
تولد گریفیندور شدنمتولد گریفیندور شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
اشنایی من با موسیقیاشنایی من با موسیقی، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
شاهان shahan👶🏻❤️شاهان shahan👶🏻❤️، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

🌠📚🤩Love❤️Psychologist👩🏻‍⚕️and 💫literature

literature is life

سلامم علیکمممم

1402/4/26 1:10
92 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه


تولدت مبارککککککککک سایهههههههههههه

🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

امیدوارم به همه ارزوهات برسی و همیشه موفق باشی

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

به امید جشن تولد صدسالگی سایه 

🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊 

پانیسا برای دوستش بهترین ارزوهارو میکنه

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳و حال قطعه ای ناب از مولانا را تقدیم تو میکنم


 

🥳میلادت ای دوست مبارک باشد🥳

🤩پیوسته دلت شاد سعادت باشد🤩

😻هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد😻

🫰🏻راهـت سپید راه عــدالـت باشد🫰🏻

  شکلکهای جالب آروین🥰چـــشـــم شــادی نگارت باشد🥰

😇ایــــــزد پـشـت و پـناهت باشد😇

😙میلادت ای دوست مبارک باشد😙

😜دلـشاد ازین اهل جماعت باشد😜




 

راستیییییی 60تاییییییی شدیمممممممممم

زیباساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سایهسایه
28 تیر 02 1:08
عشق دلمی واقعا خوشحالم کردی 🌸🌸🌸❤️❤️❤️
واقعا توقع نداشتم ولی تو و تانیا سنگ تموم گذاشتید برای من واقعا ممنونم و خوشحالم که تو زندگیم دارمتون مهربونای عزیزم🌸🌸🌸😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😢😢😢😢
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
گفتم که بهترین ها لایق بهترینن😍 
چظور میتونم واسه تولد کسی که تو همه چی باهاش موافقم تبریک نگم
😇🤩
این کوچیکترین کاریه که دوتا دوست میتونن بکنن😍
البته که فقط بخاطر وجه اشتراک نیست
بخاطر مهربونی و روح پاک و دل صافتم هست میتونم بگم ۸۰ درصد بخاطر اون
سایهسایه
28 تیر 02 1:10
واقعا نمیدونم با چه زبونی از ابنهمه محبتتون تشکر کنم و با چه کاری از این کار شما قدر دانی کنم
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
اگر باهات حضوری اشنا میشدم یه کادوی خوب بهت میدادم
من همیشه به دوستام خیلی اهمیت میدم🤩
بهترین و چیزیایی که دوستشون دارن رو بهشون میدم
راستش چون منو تو شعر خیلی دوست داریم
یه شعر از تولد که مولانا سروده بود رو برات نوشتم
دلت همیشه خندان ای دوست😍
سایهسایه
28 تیر 02 1:15
یادته یه ادم رو مخی بود یادمه ۱۱ تا پست راجع بهش سال ۱۴۰۰ گذاشتم یبارم بهت گفتم تو اشتباه فهمیدی ( و همون هم  شروع دوستی ما شد😂😂) حالا بعد کلی ناز کردن من و کلی جنگ و کلی داستان و بالاخره سعی کردم بهش یک فرصت تازه بدم تا خودشو بهم ثابت کنه... امیدوارم دوستی ما سر بگیره
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
😂😂😂من ادمیم که زود از کارام پشیمون میشم اگه کار نا شایستی از من دیدی
ببخش😂
واقعا یادم نمیاد قبلا چکار میکردم اما الان با قبلا ۱۰۰ درصد تغییر کردم
بعضی اوقات بخاطر سن بلوغم به همه میپریدم
الان اینا عادی شده
دیگه بخاطر بلوغ عصبی نیستم
درواقع ادم شدم😅
یادمه اون موقع بخاطر اخلاقم نصف کسایی که قبلا میشناختم گله میکردن🤣
الان به اون موقعم میخندم درواقع فاز خودمو نمیفهمم
چرا قبلا اونجوری بودم تو &zwnj&zwnjذهنم چی میگذشت😅
سایهسایه
12 مرداد 02 15:11
اونجا که گفتی پانیسا برای دوستش بهترین ارزوهارو میکنه زیباترین هدیه ممکن بود.
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
خواهش میکنمممم قابل تورو نداره راستی گفتما یوقت نزاری بری منم فقط تورو تو نی نی وب دارم
سایهسایه
24 شهریور 02 23:42
این دختر رو مخ کاراش عجیبه!