🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
🤩نلین کوچولو🤩🤩نلین کوچولو🤩، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
🥰😇مامان مهناز😇🥰🥰😇مامان مهناز😇🥰، تا این لحظه: 41 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
ραηιѕα-پانیساραηιѕα-پانیسا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
😍αятιηαدختر خالم😍😍αятιηαدختر خالم😍، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
طرفدار ایمجین درگنز شدنمطرفدار ایمجین درگنز شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه سن داره
تولد شمار سنتو رفتنمتولد شمار سنتو رفتنم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
علاقه ام به سبک راک پاپعلاقه ام به سبک راک پاپ، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
تولد پاتر هد شدنمتولد پاتر هد شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
تولد گریفیندور شدنمتولد گریفیندور شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
اشنایی من با موسیقیاشنایی من با موسیقی، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
شاهان shahan👶🏻❤️شاهان shahan👶🏻❤️، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

🌠📚🤩Love❤️Psychologist👩🏻‍⚕️and 💫literature

literature is life

سلاممممممممممم

1402/1/31 17:13
196 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه پست جالب براتون دارم

خب راستش چند تا از دوستای مدرسم

و غیرههه بهم گفتن چون تو خرید لوازم تحریر حساسیت های لازم به

خرج میدم

یه پست براتون بزارم از جامدادیم و چیزایی که هم اکنون دارم👌🏻😽🫶🏻

علاوه بر اون تصمیم گرفتم از جعبه عطر ها و خوشبو کننده ها و مام هام براتون عکس بگیرم و معرفی کنم🤝🏻🫶🏻👌🏻👌🏻👌🏻🫰🏻🫶🏻

Lets go 

خب میخوام اول از لوازم تحریر ها شروع کنم

این خودکار های ژل پن مارک ساکورا ژاپن هستن

که تو مجموعه لوازم تحریری هایی مثل شهر کتاب 

و شعب لوازم تحریری باغ کتاب وجود دارن

من اینا رو واسه عربیم استفاده میکنم که نیاز به رنگای خیلی زیادی داشت

هم جزوه نویسیش و همینطورررر صرف فعل های ماضی

رنگاشون خیلی قشنگه و شب رنگ و پاستلی هستن

ایناهم بسته شش رنگ ماژیک های پاستلی (هایلایتر) هرون

هستن از شرکت پلیکان که ایرانیه 

ولی رنگش کاملا عالیه

نوک نمدی و نرمی داره و هنگام هایلایت کردن اذیت نمیکنه

علاوه بر اون قیمتش خیلی ارزونه

از بین هایلایتر هایی که داشتم

اول

استابیلو

بعد استدلر

بعد زبرا

بعد اسکول فنس

و بعد هم به عنوان مارک ایرانی هرون پلیکان

ایناهم روان نویس های نوک نمدی نیو فلکس newflex هستن

که راستش من اینارو از دبی خریدم و نمیدونم که نوک

نمدیش تو ایران هست یا نه

چون تو اینترنت خودکارشو دیدم

به هرحال اینا عالین اگه پیدا کردین یا دبی رفتین

حتی اگه یه شبانه روز کامل درشو باز بزارین

خشک نمیشه بلکه وقتی بخواین بنویسین باهاش شارژم میشه

اگر مداد نوکی خوب میخواین

احتمالا چشمتون تو لوازم تحریری ها به این خورده

مارک زبرا مدل دلگارد هستش

که عالیه مخصوصا برای کسایی که خیلی اتود رو فشار میدن

و نوکش خیلی دیر میشکنه مثلا با یک نوک میتونین چهار روز

با بیشترین ظرفیت تکلیف باهاش بنویسین

الانم یه چند تا چیز میذارم که باید تو جامدادیتون باشه

یکیش کلیپ های کاغذه

که مارک های متعددی هست

یکی دیگه هم گیره کاغذ های رنگیه

و اما به ترتیب از سمت راست

چند تا چیز فانتزی گذاشتم

هایلایتر قهوه ای تراش و پاکن گذاشتم

پاکن مجددا برند ساکورا هست

برند ساکورا ژاپن یکی از برندایی هست که در حوضه لوازم

تحریر های فانتزی ولی با کیفیت فعالیت میکنه

علاوه بر خودکار و پاکن چیزای دیگه ای مثل اویز کیفم داره

میتونین سرچ کنین

Sakura 👊🏻

اینم از لینک دی جی کالا که البته سه رنگشو موجود داره متاسفانه

https://www.digikala.com/product/dkp-775318/%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%AF%D9%84-08

و اینم نمای کلی جامدادیم

 و اماااا

عطرا

این جعبه عطر باربریمه که همه عطرا رو توش گذاشتم

خب اول از همه شمارو با پرفیوم موموسو اشنا میکنم

این برند برند کره ای هستش

که باز هم من اینو از دبی خریدم

ولی مثل اینکه

بعضی انلاین شاپا محصولات موموسو رو دارن

علاوه بر اون موموسو وسایل کاربردی بهداشتی لوازم تحریری

اوههههه هزار تا چیز دیگه داره

درضمن این سایت هم محصولاتش رو میفروشه

https://idea-genaveh.ir/product-category/mumuso/

اینم عطر باربریه که خیلیییی بوش عالیه

و من واقعا عاشقشم بازم اینو از دبی خریدم

اینم مجددا عطر موموسو هستش

مدل کریستال وومنز پرفیوم

که بوش عالیه

این بادی اسپلش بی بی برایت هستش

که اینجا کلا موجود نیست

داییم از تایلند اوردن بود و خیلیییی بوش عالی بود

و من حسرت میخورم

که کاش انلاین شاپا موجودش کنن

اصلا بوش نمیره و خیلی بوی شکلات و پاستیل میده

اینم مام فوراور که عالیه و تعریق رو از بین میبره کامل

از بیسادی دارو میتونین محصولاتش رو سفارش بدین

کرم مرطوب کننده دست بایواکا 

اینم بادی میست البالو اوون محصولی از لحستان هست

که در وان و استانبول موجوده حتی یه سایت ایرانیم برای فروش هست

https://avon.ir/

https://avon.ir/product-category/perfume/body-mist/

با ارزوی موفقیت

پسندها (2)

نظرات (4)

سایهسایه
31 فروردین 02 19:14
من تز اون اتود نوکیا داشتم کلی گروه پولش داده بودم یبار داشتم مینوشتم زدم همون بالاشو زدم نوکش بیاد دیگه نزد.. چند باری هم دادم تعمیر ولی نشد.
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
اره خیلی گرونن ولی باید نوک خوب بزنی من یدونه ازش داشتم مراعاتشو نکردم ولی راحت با یه سیم مفتول میشه درستش کرد
راستی نمیدونم چرا من با هیچ بروزری نمیتونم پیج های نی نی وب رو باز کنم یعنی به همه دسترسی دارم ولی تو پیج خودمو و بقیه نمیتونم برم
سایهسایه
3 اردیبهشت 02 20:21
ای وای..
پانیسا..چه زود گذشت....ما پارسال همین وقتا تو نی نی وب بودیم پست میزاشتیم😢😢😢
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
ارههه واقعااا خیلیییی زود گذشت😔 راستی نی نی وب من باز نمیشه فقط میتونم پست بزارم و کامنتا رو جواب بدم با صد تا سیستم اومدم نشد🤕
سایهسایه
21 تیر 02 18:50
*لهستان
سایهسایه
21 تیر 02 23:30
توی پستت نوشتی لحستان😶