🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
🤩نلین کوچولو🤩🤩نلین کوچولو🤩، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
🥰😇مامان مهناز😇🥰🥰😇مامان مهناز😇🥰، تا این لحظه: 41 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
ραηιѕα-پانیساραηιѕα-پانیسا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
😍αятιηαدختر خالم😍😍αятιηαدختر خالم😍، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
طرفدار ایمجین درگنز شدنمطرفدار ایمجین درگنز شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
تولد شمار سنتو رفتنمتولد شمار سنتو رفتنم، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
علاقه ام به سبک راک پاپعلاقه ام به سبک راک پاپ، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
تولد پاتر هد شدنمتولد پاتر هد شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
تولد گریفیندور شدنمتولد گریفیندور شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
اشنایی من با موسیقیاشنایی من با موسیقی، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
شاهان shahan👶🏻❤️شاهان shahan👶🏻❤️، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

🌠📚🤩Love❤️Psychologist👩🏻‍⚕️and 💫literature

literature is life

وقتی یه enfp(من)و یه infp(اندیا دختر داییم)باهم باشن

1401/6/23 12:25
230 بازدید
اشتراک گذاری

حال نداشتم سیوش کنم اسکرین گرفتم

خلاصه تحقیقات نشون میده enfp و infpباهم که باشن

خول و چل میشن

راستم میگه هر وقت منو اندیا باهم میفتیم 

دیوونه میشیم 

چه فکر های دیوانه واری که به سرمون نمیزنه

چند وقت پیش تصمیم گرفته بودیم

برای اهنگ بونز ایمجین درگنز 

موزیک ویدیو طنز بسازیم

موفق نبود زیاد ولی بدم نشد

خلاصه بچه تر که بودیم من کلاس چهارم بودم

اندیا کلاس شیشم بود

رفتیم حیاط چالش اب یخ رو رفتیم فیلم گرفتیممم

حیف که نمیتونم اپلودش کنم

اندیا در اصل شخصیت برونگرای منه

و راستش ما یه موقع هایی از سر خل و چل بازی

یه ذره دچار کدورتم میشیم

ولی دختر باحالیه

باهاش حال میکنم

اهل دله پایه ست

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

سایهسایه
23 شهریور 01 14:20
چه جالب !
هم همسن و سالیم و هم تایپ
enfp🙂🙂
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
وای من توعم یا تو منی یه موضوع پیچیده فلسفی که اسپینوزا هم نمیتونه حلش کنه😂😂😂
سایهسایه
24 شهریور 01 17:05
البته من نیمه اولیم😄
سایهسایه
27 شهریور 01 20:43
دارم میرم کلاس هشتم😂
makejej
14 آذر 01 22:41
الاغ اسکل شما خیلی گوه میخوری که پست منتشر میکنی و برعلیه من زر میزنی و میگی لینک پستی که بهار توش بهم توهین کرده
دوست داشتم بهت توهین کنم با اون نیلین زشتت اه اه
اصلا حقت بود
برازندت بود! دوس داشتم بهت توهین کنم، اصلا توهین نبود حق بود...
حتی اگرم توهین کرده باشم بهت تو گوه میخوری اسم منو میاری میگی بهار بهم توهین کرده
لاشخور نجاستخوار کثیف 
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
اولا به تو ربطی نداره دوست دارم و همه از دستت شاکین یکاریت میکنم که با هیچ سیستمی نتونی اکانت بسازی حتی کمتر از یه ساعت ما همه اینجا متحدیم تا اشغالایی مثل تورو از وسط خیابون جمع کنیم بریزیم جایی که لایقشن اول یاد بگیر اسم اون بچه نلینه نه نیلین چون اشغالا اینو نمیفهمن حق داری ناراحت بشی چون تو اشغال دونی نیستی هرکی باید جایی باشه که لایقشه
makejej
14 آذر 01 22:42
الانم برو مثل اسکلا پست بزار و به همه بگو بهار این کامنت رو ثبت کرد!!نشونه از ضعیف بودنته از تو چیزی اضافه نمیشه با این کار و از منم چیزی کم نمیشه
کمتر عقده ای باش عرق نجاست خوار
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
دوست دارم به توهم ربطی نداره کثافت عقده ای حسود
هانیه
14 آذر 01 22:43
اولن شما خیلی غلط میکنی که پشت سر بهار زر میزنی، فهمیدی؟؟؟؟؟؟
من و حدیثه و خیلی از دوستای دیگش میتونیم با ی اطلاع از بهار برینیم به هیکلت
خیلی گوه میخوری که دوستمونو اذیت میکنی و بهش توهین میکنی
بار آخرت باشه به بهار چرت و پرت میگی آدم فروش فهمیدی؟؟؟؟؟!!!
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
حرف نزن به توهم ربطی نداره یه پیام بدم نی نی وبلاگ یه ثانیه ای وب تو مسدود میکنه بیچاره
بهار خانم خودش به اندازه کافی زر مفت زده
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
16 دی 01 16:33
تایپ شخصیتی منم INFP🙂