🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩🎬🎤ɱყ ῳɛცƖơɠ🌠🧩، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰🥰👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻بابا مهدی 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻🥰، تا این لحظه: 41 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
🤩نلین کوچولو🤩🤩نلین کوچولو🤩، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
🥰😇مامان مهناز😇🥰🥰😇مامان مهناز😇🥰، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
ραηιѕα-پانیساραηιѕα-پانیسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
😍αятιηαدختر خالم😍😍αятιηαدختر خالم😍، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
طرفدار ایمجین درگنز شدنمطرفدار ایمجین درگنز شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
تولد شمار سنتو رفتنمتولد شمار سنتو رفتنم، تا این لحظه: 3 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
علاقه ام به سبک راک پاپعلاقه ام به سبک راک پاپ، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
تولد پاتر هد شدنمتولد پاتر هد شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
تولد گریفیندور شدنمتولد گریفیندور شدنم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
اشنایی من با موسیقیاشنایی من با موسیقی، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
شاهان shahan👶🏻❤️شاهان shahan👶🏻❤️، تا این لحظه: 1 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

🌠📚🤩Love❤️Psychologist👩🏻‍⚕️and 💫literature

literature is life

نظرات وتلگراف ها telegraphcomment

1401/5/23 17:15
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلامے گرم 

یه موضوعی هست📤

تلگراف ها و نظرات 

جدیدا خیلی بی ادبانه شدن و من شاید مجبور شم کامنت رو غیر فعال کنم

یا اینکه پیام هاتون رو حذف کنن خانمی که خودشون میدونن

من عکس نلین گذاشتم تو تولدم و پست کردم 

بی احترامی میکنه به این بچه این بچه ازارش به مورچه هم نمیرسه بعد جناب عالی چی میگی

خواهش میکنم درست رفتار کنید یچه های کوچکتر از ما الگو برداری میکنن

اینکه تو کامنت ها فحش میدین و حرف های نامناسب میزنین خیلی زشته

واینکه میدونم اکثر کسایی که منو فالو کردن خیلی دختر های خوبین و حدودا ۵الی ۲۰درصدشون رو

عرض کردم پس خواهشا توی تلگراف نگین که اون بوده من نبودم 

من واقعا پست های اینجوری رو از این به بعد کامنتشو غیر فعال میکنم📬

پسندها (3)

نظرات (15)

(
23 مرداد 01 17:27
حالا چرا چرت و پرت میگی
نیلین زشت ترین دختر دنیاست که دیدم
قیافش مثل عنه.. زشت تر از اون وجود نداره
من نفسم برای داداشم میره نه این خنگول🤣🤣
قیافه ی نفس برادرم منو کشته ینی
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
بی شعور کثافت برو گمشو  اشغال ایشالله خدا بزنه تو کمرت از وسط نصف شی حسود اشغال از حسودی داری میمیری من عکس میگیرم میفرستم برای پشتبانی
(
23 مرداد 01 17:27
بعدم کسی به توی خر تلگراف نداد
setiseti
24 مرداد 01 1:47
مال منم همینه درکت میکنم 
سایهسایه
25 مرداد 01 12:55
سلام چیشده دو روزه من نبودما🥲💔
سایهسایه
28 مرداد 01 14:12
ولش کنید این آدمو ، اعتناش نکنید بعد یه مدت جمع میکنه میره!
سایهسایه
28 مرداد 01 14:13
یه مدت جای منم میومد ولی الان دیگه رفته ، شماهم محل نذارید میره
سایهسایه
28 مرداد 01 14:17
بعدشم نلین خانم مثل اسمش خیلی قشنگه فراتر از حد تصور چون خواهرشم خیلی گله 
ما که روی گل بعضیا رو دیدیم
احتمالا برادرشم همونطوریه و حتی بدتر
سایهسایه
28 مرداد 01 21:27
شما تیزهوشانید؟
setiseti
30 مرداد 01 10:02
حرص نخور اونا حرص خوردن تو رو بیشتر از هر چیزی دوست دارن 👍
.
30 مرداد 01 21:27
برو بابا عقده ای 
فشار بخوررر 
با اون بچه گاوی که نشون دادی
سایهسایه
2 شهریور 01 20:17
به نلین کیوت توهین نکن 
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
مرسی عزیز دلمممممممم انقدر مهربونی
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
17 شهریور 01 14:23
حالا از کجا معلومه بهاره
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
پاسخ
چون همه تایید کردن الانم بیا دوباره کامنت داد مطمعن شدم
سایهسایه
21 شهریور 01 15:51
تولد وبت با تاخیر مبارک🙂